خاطرات کاغذی

ببینید | آستریکس

خاطرات کاغذی

ببینید | دکتر دکستر

«دکستر»،پسرکوچولوی مخترع و نابغه‌ای بود که در زیرزمین خانه، آزمایشگاهی مخفی داشت.
کد خبر: ۱۴۱۱۷۹۷
تعداد بازدید : 14

دکستر از پشت کتابخانه اتاق خوابش با گفتن اسم رمز و جابه‌جایی یکی از کتاب‌های کتابخانه که در واقع قفل آزمایشگاه بود، وارد آزمایشگاه شگفت‌انگیزش می‌شد.این پسر کوچولوی نابغه سعی داشت آزمایشگاه علمی خود را از پدر و مادرش مخفی کند، اما خواهرش «دی دی» همیشه راهی برای ورود به آزمایشگاه پیدا می‌کرد و با کنجکاوی‌هایش نقشه‌های دکستر را خراب می‌کرد،خلاصه این خواهر و برادر همیشه در حال جنگ و جدال بودند البته ناگفته نماند که علاقه زیادی به هم داشتند و در مواجه با تهدیدات بچه‌های زورگوی مدرسه ازهم دفاع می‌کردند.

«ماندارک» همکلاسی و رقیب اصلی دکستر را یادتان است؟ اوهم یک نابغه بود اما اکثر آزمایش‌هایش شرورانه بود و سعی داشت با اختراعات خود موفقیت‌های دکستر را نابود کند.

ماندارک هر بار که از دکستر شکست می‌خورد،رفتارهای خبیثانه‌تری از خود نشان می‌داد تاحدی که برای نابودی این پسر نابغه،نقشه‌هایی شرورانه طراحی می‌کرد. در ادامه می‌دیدیم که دکستر برای مقابله با نقشه‌های شیطانی ماندارک،با ماجراهای جالبی روبرو شده و اتفاقات خنده داری را تجربه می‌کرد.

مجموعه کارتونی آزمایشگاه دکستر، به کارگردانی جیندی تاراتاکوفسکی، کریس ساوینو و 10 کارگردان دیگر ، محصول کشور آمریکا در سال 1996 است که پس از انتشار چهار فصل در سال 2003 به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها